Република България
Министерство на отбраната
Анкетна карта

Анкетна карта


УВАЖАЕМИ ГОСПОЖИ И ГОСПОДА,

Оценяваме готовността и желанието Ви да споделите мненията, очакванията и препоръките си. Ние ще ги анализираме и ще предприемем необходимите действия за подобряване на административното обслужване в Министерството на отбраната.
Нашите стремежи са взаимното доверие и удовлетвореността на гражданите!
 * Задължително поле
I. Услуга, за която се попълва анкетната карта  * 
2134 Издаване на удостоверение за осигурителен доход (УП 2)
2133 Издаване на удостоверение за осигурителен стаж (УП 3)
1142 Изготвяне на заверени копия и преписи от архивирани документи
2243 Издаване на Кодове на доставчици в Кодификационната система на НАТО (NCAGE кодове)
2286 Дигитализиране, фотокопиране и възпроизвеждане на архивни документи и материали от фотоархива нa MО
Информационна система за предоставяне на достъп до пространствените данни на МО
II. Използване на услуги
Досега използвали ли сте административните услугите, предоставяни от Министерството на отбраната? * 
Да
Не
Колко често ползвате услугите, предоставяни от Министерството на отбраната? * 
За първи път използвам услуга
Един път на няколко години
Няколко пъти годишно
Всеки месец
Много често
III. Качество на предоставената информация
Лесно се намира информация за административните услугите, извършвани от Министерството на отбраната? * 
Съгласен съм
Не съм съгласен
Не мога да преценя
Предоставената информация (табло за информация, интернет, формуляри за заявления) е:
  • ясна (лесно разбираема) * 
  • Съгласен съм
    Не съм съгласен
    Не мога да преценя
  • точна * 
  • Съгласен съм
    Не съм съгласен
    Не мога да преценя
  • пълна * 
  • Съгласен съм
    Не съм съгласен
    Не мога да преценя
Наложи ли Ви се да предоставяте допълнителни документи или данни, за да бъде решен Вашият въпрос? * 
Да
Не
IV. Канали за достъп до информация
Първоначално научих за услугите извършвани от Министерството на отбраната от: * 
Медии
Интернет
Нормативни документи
Информационно табло
Личен разговор със служител от Центъра за административно обслужване
Телефонен разговор със служител от Центъра за административно обслужване
Роднини, приятели, познати
V. Отношение на служителите към потребителите
Служителите се държат любезно с потребителите * 
Да
Не
Как оценявате качеството на обслужване от служителите в Центъра за административно обслужване? * 
Отлично
Добро
Лошо
Не мога да преценя
За колко време бяхте обслужен/а/? * 
До 10 минути
До 20 минути
Над 20 минути
Спазват ли се законните срокове за предоставяне на административната услуга? * 
Да
Не
Предложиха ли Ви да ускорите по незаконен начин изпълнението на административната процедура? * 
Да
Не
Потърсихте ли предварително извънслужебна връзка със служител, който да Ви помогне за по-бързото решаване на Вашия въпрос? * 
Да
Не
VI. Обстановката, в която се предоставят услугите
Достъпът до Центъра за административно обслужване е лесен * 
Съгласен съм
Не съм съгласен
Не мога да преценя
Работното време за прием на граждани е удобно * 
Съгласен съм
Не съм съгласен
Не мога да преценя
VII. Приоритетите за подобряване
Кой аспект от обслужването смятате, че най-много се нуждае от подобрение? * 
Достъпът до информация
Количеството на предоставената информация
Качеството на предоставената информация
Отношението на служителите към клиентите
Компетентността на служителите
Обстановката, в която се предоставят услугите
VIII. Предложения и препоръки



АНКЕТАТА Е АНОНИМНА Информацията от анкетните карти ще бъде използвана от Министерството на отбраната само и единсвено за подобряване на административното обслужване.